Lista tytułów z wydawnictwa "Nieoczywiste"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 105 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 > >>
Statystyka dla menedżerów, Bielecka Anna
Jak odnieść sukces w negocjacjach, Murphy John, Russill Richard, Steele Paul

Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc ... więcej

Choć mało kto uważa się za profesjonalnego negocjatora, w rzeczywistości wszyscy prowadzimy negocjacje - i to znacznie częściej ... więcej

Przełamywanie pierwszych lodów integracja i aktywizacja grupy, West Edie
Błądząc po Wall Street, Burton G. Malkiel

Zbiór dokładnych instrukcji przeprowadzenia 201 ciekawych i nieschematycznych grupowych ćwiczeń i gier, przeznaczony dla trenerów ... więcej

Książka jest najnowszym, dziesiątym już wydaniem słynnego bestsellera Burtona G. Malkiela. Ta klasyczna pozycja, uważana ... więcej

Dysponowanie wspólnymi zasobami, Ostrom Elinor, Balcerowicz Leszek
Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce,

W swojej pionierskiej książce, po raz pierwszy opublikowanej w 1990 r. i dotychczas wznawianej 22 razy, Elinor Ostrom zajmuje się jedną ... więcej

Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania ... więcej

Czwarte wielkie przebudzenie i przyszłość egalitaryzmu, Fogel Robert William
Dobre przywództwo, Blanchard Ken, Chełmiński Dariusz, Drzewiecki Aleksander, Kubica Ewa

Cztery wielkie przebudzenia to trwające po kilkadziesiąt lat cykle społeczno-polityczno-religijne w Stanach Zjednoczonych, wzbudzające ... więcej

To świetna książka o jednym z najmniej docenianych wymiarów polskiego sukcesu: nie byłoby polskiej transformacji bez liderów ... więcej

Ekonomia kapitału ludzkiego, Schultz Theodore William
Firma, rynek i prawo, Coase Ronald H.,

Prezentowana publikacja zawiera obszerne fragmenty dzieł Schultza, które pozwalają na prześledzenie drogi naukowej tego wybitnego ... więcej

Publikacja jest zbiorem artykułów dotyczących podstaw teorii ekonomii, w szczególności zagadnień związanych z firmami ... więcej

Inwestowanie dla zysku i korzyści społecznych, Herman Paul R.
Jak naprawdę działają rynki, Schwager Jack D.

Opisana w publikacji metoda HIP (Human Impact + Profit; efekt ludzki + zysk) jest fundamentem nowego sposobu inwestowania, który zakłada dążenie ... więcej

Książka uznanego na świecie eksperta w dziedzinie inwestowania skupia się na demaskowaniu bezpodstawnych założeń, fałszywych ... więcej

Przedsiębiorczość społeczna, Nowak Andrzej, Praszkier Ryszard
Racjonalność w ekonomii, Smith Vernon L.

Zwykle zakładamy, że duże zmiany wymagają dużych inwestycji. Są jednak sytuacje, w których systemowe i trwałe ... więcej

Noblista jest uznawany za jednego z twórców ekonomii eksperymentalnej. Wykazał, że stan równowagi rynkowej osiągany ... więcej

Technologie mobilne w marketingu, Sznajder Andrzej
Zrozumieć przemiany gospodarcze, North Douglass C.

W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń ... więcej

W książce autor prezentuje nowe podejście do zrozumienia procesu zmian zachodzących w gospodarkach. Przedstawia czynniki, które ... więcej

Wolność i prawo, Leoni Bruno
Mity marketingowe, Pogorzelski Jacek

„Wolność i prawo” Bruno Leoniego to przykład znakomitej analizy relacji pomiędzy prawem i wolnością, w której ... więcej

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym ... więcej

W niewoli wzrostu, Cohen Daniel
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu,

„Wzrost gospodarczy to religia nowoczesnego świata. Jest eliksirem, który łagodzi konflikty, obietnicą nieskończonego ... więcej

Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej ... więcej

1 2 3 4 5 6 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Exlibris Wadowice akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier