TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
 

Ważne!

Zamówienia internetowe realizowane są przez oddzielny magazyn.

Czas realizacji - od 2 do 3 dni roboczych

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Granna"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 91 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Słówka,
Słówka
50,00 zł

Zapomnij o nudnym układzie jak z krzyżówki! Teraz Słówka wędrują we wszystkie strony! Gra w Słówka to lepsze niż krzyżówka. Nowa edycja kultowej gry ŁamiSłówka. Umiejętnie wykorzystuj słówka rywali i zdobywaj bonusowe punkty. Dwie różne plansze i dwa warianty gry - skracaj lub wydłużaj rozgrywkę. Słówka to wyjątkowa gra słowna, w której wyrazy układamy we wszystkich kierunkach. Gracze ... więcej

Quiz zoologiczny, Zbonikowska Ewa, Gorazdowski Marcin, Stajszczak Michał

Poznaj zwierzęta świata – 360 pytań dla młodych zoologów! Quiz zoologiczny to wspaniała, emocjonująca zabawa przy okazji której dziecko zdobędzie konkretną wiedzę dotyczącą świata zwierząt. W quizie liczy się nie tylko wiedza, ale i umiejętność podejmowania ryzyka – to gracz decyduje, ile punktów będzie warta jego odpowiedź. Gra uczy realnej oceny swojej wiedzy. Pytania zostały ułożone przez polskich naukowców ... więcej

Wilki i owce z dodatkiem grube ryby,

Wilki i owce to niezwykle wciągająca, rodzinna gra Philippe’a des Pallieres. Teraz została wzbogacona o dodatek – Grube ryby. Zgromadź na jednym polu tyle owiec, ile zdołasz. Otocz swoje stado płotem, aby ochronić je przed głodnym wilkiem. Gdy jednak wilk wkradnie się na teren zagrody, poszukaj myśliwego. Dodatek Grube ryby wprowadza nowe kafelki terenu (stawy), nowe możliwości zdobywania punktów (ryby) oraz nowe niebezpieczeństwa! Grube ryby urozmaicą rozgrywkę ... więcej

Domino,
Domino
25,00 zł

Gra zawiera 27 elementów obrazkowego domina. Dziecko, grając w nią, uczy się kolorów. Może się bawić samo lub z rodzicami. Ćwiczy spostrzegawczość. Obrazki są wykonane z trwałych materiałów z atestem. wiek: 4-8, iczba graczy: 1-4

TEMPO Masz 30 sekund,

„Tempo!” to gra imprezowa połączona z wyścigiem słownym i przede wszystkim dobrą zabawą. Nie oznacza to, że szare komórki będą miały chwilę oddechu. Gra wymaga kreatywnego myślenia, spostrzegawczości i dobrego wyczucia czasu. Jest świetnym sprawdzianem dla własnych zasobów słownictwa. Gracze mają na to 30 sekund. Czas odmierza schowana za zasłonką klepsydra. Ponad 300 haseł i dwustronna plansza złożona z trzech wymiennych ... więcej

Frogi, Adam Kałuża

Każdy z graczy do swojej dyspozycji będzie mieć stado kolorowych żabek. Jego zadaniem będzie bezpieczne przemieszczenie ich przez staw. Zwycięży ten gracz, który jako pierwszy umieści swoje żabki na bezpiecznych liściach. Czy zdążysz dotrzeć na bezpieczne liście zanim zrobią to przeciwnicy? Zawartość: 12 kolorowych żabek 46 kafelków terenu 32 kafelki akcji instrukcja Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 20 minut

Quiz gdzie raki zimują?,

Quiz zawiera pytania z różnych dziedzin. Spośród trzech podanych odpowiedzi tylko jedna jest prawdziwa, natomiast pozostałe są zabawne. Gry wzbogacają słownictwo dziecka, atrakcyjny sposób przekazują wiedzę z biologii, geografii, literatury i innych dziedzin. wiek: 6-10, liczba graczy: 2-4

Quiz Wiem Wszystko,

Quiz to zabawa w zadawanie pytań. Quiz Wiem wszystko zawiera kilkaset pytań dotyczących najprzeróżniejszych dziedzin i tematów. Quiz to świetna zabawa na wiele okazji. Możecie się w nią bawić w szkole, na dziecięcym przyjęciu, na kolonii albo z mamą i tatą w domu. Połowa kart to ilustracje - zagadki. Trzeba odgadnąć, jakie przysłowie pkazuje obrazek. Można po prostu wybrać jedną z zaskakujących odpowiedzi albo - zorganizować grę ... więcej

Chińczyk,
Chińczyk
15,00 zł

Prosta, ale pełna emocji gra. Uczy sztuki zawierania i zrywania sojuszy. Ćwiczy cierpliwość. Zawartość: plansza 16 pionków instrukcja Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 2-4

Squla Quiz,
Squla Quiz
35,00 zł

Sprawdź swoją wiedzę i refleks! Czy zdołasz jako pierwszy udzielić poprawnej odpowiedzi? Gra zawiera ponad 100 ciekawych i podchwytliwych pytań związanych z różnymi przedmiotami szkolnymi. Odkryj kartę i zastanów się nad poprawną odpowiedzią. Znasz ją? Bądź szybki i nie daj się wyprzedzić! Gracz, który uzbiera najwięcej punktów, wygrywa. Gotowy do gry? Start! wiek 7-9 lat liczba graczy: 2-6

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Exlibris Wadowice akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier