Lista tytułów z wydawnictwa "Alexander"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 477 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > >>
Co do czego, tato?,

To gra dla dzieci w wieku przedszkolnym. Polega na znalezieniu i zebraniu jak największej ilości kart powiązanych z obrazkami umieszczonymi na polach planszy, na których zatrzyma się pionek gracza. Gra rozwija umiejętność logicznego myślenia, wyobraźnię i zdolność skojarzeń. Wiek: powyżej 4 lat Ilość graczy: 2-4.

Dodaję i odejmuję,

To gra, w której dzieci mają za zadanie odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie par puzzli. Po połączeniu właściwych puzzli gracz czyta nazwę obrazka. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej puzzli i prawidłowo wymówi znajdujące się na nich wyrazy. Wiek: 4+ Liczba graczy: 1-6 Czas gry: 20-60 minut.

Kopciuszek,
Kopciuszek
17,30 zł

"Kopciuszek" to prosta i łatwa gra planszowa dla najmłodszych. Jej scenariusz oparty jest na znanej bajce pod tym samym tytułem. W opakowaniu znajduje się również ilustrowana książeczka z bajką o Kopciuszku. Poznając ją dzieci będą miały wiele wrażeń, a jednocześnie w pełni poczują atmosferę gry. Zawartość pudełka: plansza, 4 pionki, kostka do gry, bajka, instrukcja. 2-4 graczy Wiek: 5+

Zostań Wróżką,

"Zostań wróżką" - dozwolone tylko dla dziewczyn. Ekscytująca zabawa we wróżby. Każda dziewczyna może poznać swoją przyszłość. Ponadto dwie emocjonujące gry, w których dowiecie się, kto jest najlepszą wróżką. Zawartość pudełka: plansza, 4 pionki do gry, kostka, 40 kart przeznaczenia, 6 kart odpowiedzi, 4 karty wróżki, 30 żetonów, element przestrzenny, instrukcja. Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-4

Wakacje w Peru Dora poznaje świat,

Dora w końcu pojechała do Peru! Dziewczynka obiecała koleżance, że przywiezie jej w prezencie własnoręcznie utkany szal. Niestety ma trudności ze znalezieniem inspiracji i wyborem ładnego wzoru. Pomóż Dorze w tym zadaniu. Skompletuj 3 różne kwiatki, które na straganie można będzie wymienić na ramkę do puzzli. Następnie wejdź na podesty i zdobądź tam elementy, które pozwolą skompletować szal. Wygra osoba, która jako pierwsza ... więcej

Jaki zniknął zwierz?,

"Jaki zniknął zwierz" to gra edukacyjna, która zapewnia dużo dobrej zabawy dla graczy w różnym wieku (dla dzieci i dorosłych). Jednocześnie, to bardzo dobry trening koncentracji, spostrzegawczości, a przede wszystkim pamięci. Zasady gry są proste, każdy z graczy otrzymuje swoją planszę z wizerunkami 20 zwierząt. Na stole rozkłada się 8 tabliczek z obrazkami, które znajdują się także na planszy każdego gracza. Po krótkiej chwili tabliczki ... więcej

Jakie macie postacie? Gra obrazkowa,

Gra w dwóch wariantach, w której zwycięzcą zostanie ten, kto będzie najbardziej spostrzegawczy i znajdzie najszybciej elementy, z których ułoży najwięcej postaci. Zawartość: tabliczki 36 sztuk karty postaci 12 sztuk instrukcja. Gra dla 2-3 graczy Wiek 4+

Magiczne Mozaiki Zwariowane Zawody - Looney Tunes 800,

"Magiczne Mozaiki" to kreatywna zabawa edukacyjna dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Do Waszej dyspozycji oddana zostaje plansza z mnóstwem otworów, w których należy umieścić różnej wielkości kolorowe elementy, by stworzyć rozmaite wzory i obrazy. Istnieje niemal nieskończona ilość kombinacji, a po wykonaniu ilustracji wystarczy, że wyjmiecie elementy i możecie zacząć od nowa Zabawka dla dzieci w wieku od 5 lat.

Klucz i się ucz,

"Klucz i się ucz" to edukacyjna gra łącząca emocjonującą zabawę z ćwiczeniem spostrzegawczości, pamięci oraz prawidłowego kojarzenia pokrewieństwa kształtów. Gra zmusza również do ćwiczenia zręczności i manualnej precyzji. Zawartość pudełka: 4 szt kluczy, paletka, linka, karty kształtów 30 szt, karty kolorów 25 szt, klepsydra, żetony 90 szt, instrukcja. Gra dla 2-3 graczy. Wiek: 5+

Orientuj się Gra edukacyjna,

To gra nie tylko dla dzieci. W jej trakcie każdy gracz odkrywa w swojej kolejce kartę z obrazkiem, a następnie wszyscy gracze starają się znaleźć jego zakamuflowany odpowiednik wśród tabliczek leżących na stole. Gra jest emocjonującym treningiem spostrzegawczości, kojarzenia i refleksu. Zawartość: karty z obrazkami 25 sztuk tabliczki dwustronne 32 sztuki klepsydra żetony 40 sztuk instrukcja. Gra dla 2-4 graczy Wiek 6+

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Exlibris Wadowice akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier