TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw autor: Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Wersja papierowa
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 978-83-8102-069-5
Format: 16.5x23.5cm
Liczba stron: 170
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2, 2018 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
34,00 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Exlibris Wadowice akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier